top of page

יוטיוב-דייט ביתי להורים עייפים


הדעות חלוקות לגבי הולנטיין דיי, אני יודעת.

יש את אלה שממלאים את הבית בבלונים אדומים, מפזרים לבבות על המיטה ומשאירים מכתבי אהבה זה לזו בכל מיני פינות. האמת, סחתיין.

יש כאלה שטוענים שאף אחד לא יקבע להם מתי לחגוג את אהבתם כי הם חוגגים אותה כל השנה, שזה בכלל לא חג שלנו, ושהיום הזה הוא סתם מסחרה של דובונים עם לבבות. האמת, צודקים.

ויש אותי, שמצד אחד באמת לא אוהבת "ימים מיוחדים" כאלה שהופכים את כל העניין לדי מלאכותי, ומצד שני קופצת על כל הזדמנות לחגיגה. אז לא חייבים להגזים, אבל אפשר לעשות היום איזו מחווה קטנה של אהבה. וגם מחר. ובעצם כל יום :)

לזוגות שהם במקרה גם הורים קשה להצליח לצאת מהבית. צריך להתפנות מכל העיסוקים, למצוא בייביסיטר ולתת לה נחיות מדוקדקות, לארגן את הילדים, לקוות שהם לא ישתוללו מדי/יהיו חולים פתאום/יעשו בתחתונים, ובסופו של דבר מבלים ערב שלם עם הצצות חטופות לנייד ומחזיקים אצבעות שלא יזעיקו אותנו בחזרה הביתה.

דייט ביתי הוא פתרון מושלם להורים עייפים - כל מה שצריך לעשות זה להשכיב את הילדים לישון, לסדר קצת את הסלון, להתנתק מהטלפון ולהתרווח על הספה לערב זוגי רגוע ונעים. אבל מה עושים בערב שכזה? אפשר לצפות בסרט, לבשל יחד ארוחת גורמה, לשחק במשחקי קופסה או סתם לשוחח בלי הפרעות. ואפשר גם... לקבוע יוטיוב דייט!

רגע רגע, מה זה בכלל? זאת פשוט עוד דרך כיפית להעביר יחד ערב זוגי מהנה:

מדפיסים את לוחות המשחק, כל אחד מצטייד במחשב, טאבלט, טלפון נייד או כל צעצוע אחר שיש בו יוטיוב, שמים טיימר ל-15 דקות, וכל אחד מבני הזוג צריך למצוא בזמן הזה סרטונים שמתאימים להגדרות שבלוח שלו. אחרי שמסיימים משווים את ה"מציאות" וצופים יחד בסרטונים (או לפחות בחלק מהם, תלוי כמה הם מעניינים)...

ואם כבר יוטיוב, איך אפשר לסיים בלי זה...

עוד פעילות כיפית לערב זוגי בבית תוכלו למצוא כאן, ואם אהבתם את הרעיון ותרצו לראות עוד פוסטים כאלה, תכתבו לי בתגובות. וחוץ מזה - אתם חוגגים את יום האהבה? ספרו לי איך.

אהבה זה כל מה שאתם צריכים!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page