top of page

מתנות בהזדמנות #5: המלצות לסגר


מתנות בהזדמנות

שימו רמקולים ולחצו על התמונה :)

קורונה כאן, ולא נראה שהיא הולכת לעזוב. כנראה שצריך להתרגל לזה שהילדים הולכים להיות איתנו בבית עוד המון זמן. אז נכון ששעמום מוליד יצירתיות ושצריך לתת להם להמציא דברים בעצמם והכל טוב ויפה, אבל מדי פעם אנחנו זקוקים לצעצועים טובים שיעשו את העבודה. משעמם לכם חמודים? הנה כמה הפתעות שיעסיקו אתכם בשעות הקרובות.

ישבתי ועברתי על כל הדברים שהזמנתי לילדים מאז שהתחילה הקורונה ובחרתי בפינצטה את הטופ של הטופ לעוד פוסט בסדרה "מתנות בהזדמנות". אם אתם עדיין לא מכירים, בכל פוסט בסדרה אני ממליצה על מוצרים מעולים שיצא לי לרכוש - צעצועים שעושים שמח בלב, בגדי ילדים מיוחדים, פריטים יפהפיים לחדר הילדים, ובקיצור - אוסף של מתנות שגם גדולים וגם קטנים תמיד ישמחו לקבל. חשוב לי לציין שאני ממליצה רק על דברים שניסיתי בעצמי (או שהילדים שלי ניסו). שימו לב שחלק מהלינקים כאן הם רווחיים - זאת אומרת שאם תרכשו באמצעותם אני אקבל עמלה קטנה, אבל לכם זה כמובן לא יעלה יותר.

אז מוכנים? הנה שש המלצות למתנות שבזכותן יהיה בסדר בסגר (חיחיחי):

מתנות בהזדמנות ההמלצות של טרונצ'ו

1. בובת Kruselings

מה זה? בובה בשם ג'וי מתוך סדרת הבובות Kruselings.

איפה קונים? טפליא.

כמה עולה? 119 ש"ח, משלוח חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח.

מה יש לי לומר על זה? האמת היא שיש לי יחסי איבה קלים עם סדרות של בובות ובדרך כלל אני במאבקים רציניים עם הילדות שלי (בינתיים הן אלה שמבקשות) שלא להכניס אותן הביתה, אבל סדרת הבובות Kruselings דווקא הצליחה להרשים אותי באופן חיובי. אלה בובות שמייצגות ילדים וילדות מכל העולם שלכל אחת מהן כישרון אחר שמאפיין אותה. במקרה של ג'וי, מדובר בילדה מניו-יורק שאוהבת לרקוד, לשיר ולשחק כדורסל. יש איזשהו סיפור מאחורי סדרת הבובות על עולם החלומות או משהו כזה ואפשרות לקנות להן סט ביגוד נוסף, אבל אנחנו העדפנו להתעלם מהגימיק הזה ולזרום עם הילדה השחורה שאוהבת לשחק כדורסל (מה צריך יותר מזה?). עוד פלוס מגניב זה שלבובה יש מפרקים שאפשר להניע ולכן אפשר להעמיד אותה בפוזות מציאותיות, מה שלגמרי משדרג את המשחק.

בונוס לסגר: בגלל שקצת קשה להיפגש עם חברים, הבובה משמשת אצלנו מעין "חברה" לילדה ויש לי תחושה שזה נותן מענה רגשי לחסך החברתי שנוצר בתקופת הסגר.

בובה ג'וי kruselings

2. בית בובות מומינים

מה זה? בית בובות נפתח עם דמויות עץ של המומינים ופאזל של עמק המומינים להניח עליו את הדמויות ולשחק.

איפה קונים? אני הזמנתי מהמגדלור אבל זה כבר לא במלאי. אפשר להזמין מאמזון במחיר הרבה יותר זול.

כמה עולה? לי עלה 280 ש"ח. במבצע באמזון זה עולה בערך 130 ש"ח (כן, פער רציני...)

מה יש לי לומר על זה? אני מודה, יש לי קראש מטורף על המומינים. מה לעשות, גדלתי על הסדרה הזו (כן כן, גברת רביטל ויטלזון!) וכל מה שקשור למשפחה החמודה הזו עושה לי חלושעס. חלום שלי לבקר בבית המומינים בפינלנד, אבל עד שזה יקרה, אני אסתפק בבית הבובות המעלף הזה שהזמנתי לעצמי... זאת אומרת, לילדים, כן. זאת בעצם קופסת קרטון בצורת הבית המהמם של המומינים עם ידית בד שמאפשרת נשיאה לכל מקום (שמתי לב שזה ממש עושה את זה לילדים), וכשפותחים אותה מגלים בית בן שלוש קומות ועליית גג שאפשר לשחק בו עם בובות העץ המקסימות שמגיעות בתוכו. בנוסף מצורף גם פאזל של עמק המומינים שאפשר להניח עליו את הבית והדמויות כחלק מהמשחק. הכי קרוב שיש לדבר האמיתי!

בונוס לסגר: נחמד לבקר סוף סוף בבית שהוא לא הבית שלנו.

בית בובות מומינים

3. ערכת בנייה והרכבה Makerz

מה זה? משחק הרכבה יצירתי וצבעוני עם 600 חלקים (קיימות ערכות עם פחות חלקים).

איפה קונים? טומי ואניקה.

כמה עולה? 299 ש"ח, משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש"ח.

מה יש לי לומר על זה? מהניסיון שלי, כל משחקי ההרכבה למיניהם (לגו, קליקס, קפלה ושות') מעסיקים את הילדים הכי טוב ולאורך זמן. כבר הרבה זמן פנטזתי על המשחק הזה שנראה לי מוצלח ואיכותי, והסגר הנוכחי היה בשבילי הזדמנות טובה ללכת על זה. אני חייבת לציין שכשהחבילה הגיעה קצת נרתעתי מהראשים של הדמויות שמרכיבים במשחק, אבל אחרי שראיתי שהילדים העבירו יום שלם עם המשחק הזה הדמויות נראו לי פתאום קצת יותר נחמדות. החבר'ה פה ישבו ממש שעות על גבי שעות עם המשחק, ולכן הוא לגמרי מצדיק את המחיר מבחינתי (מזמן הוא כיסה עשר שעות בייביסיטר). החלקים הקטנים אמנם מאתגרים את היכולת לשמור על הסדר בבית, אבל אנחנו פתרנו את זה בקלות בעזרת קעריות קטנות שבהן מיינו את החלקים לפי צבעים.

בונוס לסגר: אחלה בייביסיטר, כבר אמרתי?

משחק הרכבה makerz

4. סט תה של Belle & Boo

מה זה? קופסה בצורת בית עם ערכת משחק קסומה של כלי תה ממלמין.

איפה קונים? יולטה (יש לציין שהמשלוח היה סופר מהיר!)

כמה עולה? 279 ש"ח, משלוח חינם בהזמנה מעל 200 ש"ח.

מה יש לי לומר על זה? ז'אנר נוסף של משחקים שמעסיק אצלנו את הילדים מצוין הוא כל משחק שקשור באוכל. לכן כשסבא וסבתא שאלו מה הילדה רוצה ליום ההולדת, ניווטתי בעדינות את התשובה שלה לערכה הזו. בדומה לבית המומינים, גם כאן המשחק מאוחסן בקופסת נשיאה מהממת. בתוך הקופסה יש סט מרהיב של כלי תה איכותיים ממלמין שכולל ספלים, צלוחיות, כפיות, קנקן וכלי לסוכר שבכולם, אגב, ניתן להשתמש באמת ואפילו לשטוף במדיח. בכל פעם שאני מרגישה טרלול בפתח, אני מציעה לילדים לשחק בערכת התה הזו שתמיד מוכיחה את עצמה כמרגיע הרשמי של הבית. זה פשוט משחק שמשרה כל כך הרבה רוגע והנאה, ולמשך פרק זמן קצר אני מרגישה כאילו אנחנו משפחה אנגלית עם ילדים מחונכים. אשליות מתוקות...

בונוס לסגר: עוד "בית" שגורם לנו להרגיש נעים בבית.

Belle & Boo ערכת תה

5. משחק Zig&Go

מה זה? משחק לבניית מסלול של תגובת שרשרת.

איפה קונים? טפליא.

כמה עולה? 199 ש"ח, משלוח חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח.

מה יש לי לומר על זה? DJECO אף פעם לא מאכזבים אותי ולכן אני מוכנה להוציא סכומים מכובדים על המשחקים שלהם. הפעם הזמנו משחק בסגנון דומינו ראלי, אבל עם המון שיק צרפתי וכל מיני חלקים מגניבים נוספים. למשחק מצורפות הוראות בנייה שגרמו לכולנו לשבת יחד ולפצח את התגובות של החלקים השונים. בפעמים הראשונות נכשלנו לא מעט, אבל זה בדיוק הקסם - להבין מה עשינו לא נכון ולנסות לתקן. בעיניי זה שיעור חשוב יותר מכל מפגש זום שהילדים שלי השתתפו בו. אחרי שמתנסים בבניית מסלול לפי ההוראות אפשר להתחיל להתפרע ולהמציא מסלולים יצירתיים חדשים. אני כבר מחכה להזדמנות להזמין ערכות נוספות מהסדרה שאפשר לחבר יחד ולבנות איתן מסלולים חדשים ומרשימים.

בונוס לסגר: מגבש את כל המשפחה למשחק משותף.

משחק Zig&Go DEJECO

6. פיג'מה

מה זה? פיג'מה לחורף.

איפה קונים? באתר Marks & Spencer.

כמה עולה? 42 ש"ח, משלוח חינם בהזמנה מעל 225 ש"ח.

מה יש לי לומר על זה? הפעם לא מדובר במשחק, אבל אם יש משהו שבסגר הקודם גיליתי שחובה להצטייד בו, זה פיג'מה מפנקת. בחודש אפריל האחרון הצטיידנו בפיג'מות קיציות מהממות. את הפיג'מה הזו אמנם עוד לא ניסינו, אבל יש לי ניסיון מצוין עם פיג'מות הכותנה הסופר איכותיות של מרקס אנד ספנסר, ולכן אני בטוחה במיליון אחוז שגם פיג'מות החורף החדשות שלהן לא יאכזבו. לפיג'מה הזו יש הדפס מקסים, אבל תוכלו למצוא באתר עוד מגוון הדפסים שיעשו לכם שמח בלב.

בונוס לסגר: אם כבר מסתובבים כל היום בפיג'מות, אז שיהיו מהממות בבקשה.

פיג'מה Marks and Spencer

איזו מתנה אהבתם במיוחד? ואילו רכישות שוות הצילו את הסגר שלכם? שתפו בתגובות.

אם יש לכם שאלות אשמח לענות!

סגר שמח! (כן, בטח...)

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page