top of page

מתנות בהזדמנות #1: המלצות לחורף


וידוי: אני לא אוהבת קניות. מאז שאני זוכרת את עצמי לא הייתה לי סבלנות להסתובב מחנות לחנות, לחפש בלי סוף, למדוד ולמדוד, להתלבט ובסוף לא לקחת כלום ואיכשהו עוד לצאת מכל העסק הזה עם הרבה פחות כסף בחשבון הבנק. אם ככה, מזל (או אולי חבל..?) שאני חיה בעידן בו אפשר לחסוך הרבה מכאב הראש הזה, ובמקום לבזבז את הזמן על שוטטות בין חנויות, אפשר לבזבז אותו על שופניג און-ליין. נפלא, לא? כמו כולם גם אני כל הזמן שואלת את עצמי אם הקניות ברשת גורמות לי לחסוך או שמא דווקא לבזבז יותר... נכון, אפשר לחפש בנחת, להשוות מחירים, להתלבט ולהחליט בלי לחץ, אבל מצד שני הקלות הזו שבה כל מה שצריך לעשות זה רק ללחוץ על כפתור וההזמנה בדרך אליי, היא קצת, איך לומר? לא מועילה לעובר ושב.

בכל מקרה, מקניות בחנויות מקוונות אני דווקא נהנית. ברוב המקרים אני סתם ממלאת סלים ובסוף בכלל לא רוכשת, אבל כשכן - זאת חגיגה שלמה! תחושת הסיפוק (שאחרי רגע הופכת לתהייה "אולי הגזמתי קצת?") וההתרגשות שמלווה את ההליכה לסניף הדואר (גם הילדים שלכם בטוחים שקונים בגדים בדואר?) או לצלצול הפעמון של השליח (בתקווה שבדיוק יש מישהו בבית), שלא לדבר על הרגע השמיימי הזה בו קורעים את העטיפות לגזרים ומגלים ש... חלק מהפריטים חסרים, המידות לא ממש מתאימות והצבעים שונים לגמרי מאלה שנראו במסך. אבל למי אכפת? העיקר שהחלום התגשם ועוד פריט חסר שימוש הגיע ליעדו. סתם סתם, בטח שאכפת לנו. ובדיוק בגלל זה אני פותחת בסדרת פוסטים חדשה עם המלצות על דברים שבהחלט כדאי לקנות!

מתנות בהזדמנות

שימו רמקולים ולחצו על התמונה :)

אז מה הולך להיות כאן? בכל פוסט אמליץ על מוצרים מעולים שיצא לי לרכוש - צעצועים שעושים שמח בלב, בגדי ילדים מיוחדים, פריטים יפהפיים לחדר הילדים, ובקיצור - אוסף של מתנות שגם גדולים וגם קטנים תמיד ישמחו לקבל. מלבד תיאור המוצר, בכל אחת מההמלצות אתאר גם את חוויית הקנייה וזמני השילוח, ואשתדל לעדכן על מבצעים. אני לא טיפוס בזבזן ולרוב אני לא קונה מוצר אם אין לי בו ממש צורך. אני מציעה גם לכם לקחת מתוך ההמלצות דברים שבאמת חיפשתם או ממש רציתם לקנות. תמיד כיף למצוא מחיר מנצח ולפעמים אני מבזבזת הרבה זמן עד שאני מאתרת מוצר מסוים במחיר הזול ביותר, אבל עם זאת אני אוהבת מוצרים איכותיים שמחזיקים מעמד ולא נהרסים אחרי שימושים בודדים. למדתי על בשרי (כמו כולם מן הסתם) את הקלישאה שעל מה שקונים בזול משלמים ביוקר ולכן אני מבררת טוב טוב לפני שאני קונה מוצרים חדשים שהם באמת איכותיים ושווים את המחיר, גם אם הוא נמוך. בסופו של דבר, זול או יקר זה עניין יחסי - יכול להיות שמה שבעיניי ייראה מציאה יהיה יקר בעיני אחרים ומה שאחרים יחשיבו לזול אני לא אוכל להרשות לעצמי. ההחלטה אם לקבל את ההמלצה היא לגמרי שלכם ואם המחיר לא נראה לכם, פשוט דלגו הלאה. חשוב לי לציין שאני ממליצה רק על דברים שניסיתי בעצמי (או שהילדים שלי ניסו) ואין כאן שום תוכן ממומן.

והפעם, המלצות למוצרים שעשו לי את החורף:

מה זה? בובה רכה ומתוקה של המותג Rosy Cheeks.

איפה קונים? הבובה נמכרת בחנויות רבות בארצות הברית. לאחר שיטוט קל ברשת החלטתי להזמין אותה מהחנות הזו ב-Etsy שניתן למצוא בה מוצרים שונים לילדים בתוספת מונוגרמה אישית. איך המשלוח? כמו ברוב החנויות בארצות הברית, המשלוח לא זול (15 דולר), אבל המוכרת מקסימה ומאוד שירותית. החבילה הגיעה לארץ תוך שבועיים מההזמנה וזה ממש לא רע.

מה יש לי לומר על זה? הרבה זמן חיפשנו בובה כיפית וחמודה של תינוקת. לא מפלסטיק מגעיל ופרצוף קפוא אלא רכה ונעימה שכיף לשחק איתה, שלא תישבר אחרי יומיים ושיהיה אפשר לכבס בקלות. אחרי חיפושים לא מעטים מצאנו את הבובה המקסימה הזו! אמנם המחיר לא זול יחסית לבובה אבל קנינו אותה כמתנת יום הולדת אז הרשינו לעצמנו לפנק. הבובה שהגיעה מתוקה ביותר, הגודל שלה מצוין, היא עשויה מבד קטיפתי ונעים ומגיעה עם כובע, צמיד של בית חולים, חיתול שנסגר עם סקוצ'ים וכמובן בגד עם שם רקום. בת החמש התאהבה בה מיד ואחותה הקטנה אימצה אותה לעצמה די מהר ככה שמבחינת הגיל נראה לי שקהל היעד הוא בעיקר בין שנה וחצי לשלוש שנים, אבל גם ילדים גדולים יותר ישחקו בה בהנאה.

כמה עולה כרגע? 44 דולר.

בכמה אני קניתי? מחיר מלא.

מה זה? שטיחון כותנה מקסים בצורת אננס של Sass & Belle.

איפה קונים? באתר בריטי מתוק בשם This Modern Life שמציע מוצרים חמודים ביותר לילדים ולעיצוב הבית.

איך המשלוח? עלות המשלוח 5.5 פאונד אך המחיר משתנה בהתאם למספר המוצרים ולכתובת שלכם. אחרי שממלאים את הסל, יש מחשבון פשוט שמראה את המחיר המדויק. התקשורת עם החנות הייתה מעולה, אבל לקח כמה שבועות עד שהחבילה הגיעה.

מה יש לי לומר על זה? מדובר בשטיח קטנטן, לא כזה שממש יושבים ומשחקים עליו, אלא אחד שנועד בעיקר כתוספת או קישוט, ואפשר להשתמש בו אפילו כשטיח לאמבטיה. השטיחון רך ונעים ומרגיש איכותי מאוד. במסגרת עיצוב מחודש שאני שוקדת עליו לחדר הילדים אצלנו בבית, אני מלקטת פריטים שישתלבו באופן מושלם בחדר, וזה בהחלט עונה להגדרה. איזה כיף כשזה מצליח!

כמה עולה כרגע? 18.5 פאונד כולל משלוח.

בכמה אני קניתי? מחיר מלא.

מה זה? שק שינה כיפי וצבעוני עם מזרן מתנפח של חברת ReadyBed. ניתן להשיג בהדפסים שונים.

איך המשלוח? דרך UPS ומגיע תוך ימים ספורים. עלות המשלוח היא 5.90 יורו ולעיתים יש מבצעים עם משלוח חינם.

מה יש לי לומר על זה? קודם כל, הילדים היו בעננים. שק השינה מגיע בתוך תיק נשיאה ומצורפת אליו משאבה (פשוטה לתפעול) לניפוח המזרן. האורך הכולל של השק הוא 150 ס"מ כך שהוא מתאים עד גיל 7-8. הבד סינטטי וחלקלק אבל נעים למגע בסך הכול ויש רוכסן שמאפשר פתיחה וסגירה של הכיסוי בהתאם לצורך. המוצר מתאים לשינה בטיולים או כשמתארחים אצל אחרים, קל לקפל ולאכסן אותו והוא לא תופס הרבה מקום. הילדים מאוד אוהבים את שקי השינה שלהם ולפעמים הם סתם פורשים אותם בסלון ומשחקים להנאתם.

כמה עולה כרגע? המחיר המלא הוא 50 יורו (לא כולל דמי משלוח) וכרגע יש מבצע של 40% הנחה ככה שהמחיר יורד ל-30 יורו. שווה!

בכמה אני קניתי? 40 יורו ומשלוח חינם (במסגרת מבצע של 20% הנחה וללא דמי משלוח).

מה זה? משחק הך-פטיש מעץ בצבעים נעימים לעין מסדרת צעצועי העץ המהממת לפעוטות של Mark and Spencer.

איפה קונים? בחנות האון-ליין של Mark and Spencer. ניתן למצוא באתר של החנות האנגלית המפורסמת ביגוד לכל המשפחה, קוסמטיקה, צעצועים ומוצרים לבית. המחירים ידידותיים למדי אבל תמיד כדאי לבדוק את קטגוריית ה-offers כי יש שם מבצעים טובים.

איך המשלוח? באמצעות חברת שילוח. החבילה שלנו התעכבה בגלל ענייני מכס ולקח לה כמה שבועות להגיע (המחיר שהיה רשום על החבילה היה לפני הנחה והייתי צריכה לשלוח את הקבלה כדי לא לשלם סתם מיסים). עלות המשלוח 15 פאונד - ממש לא זול, אבל כשיש מבצעים המחירים באתר יורדים מאוד וזה יכול להשתלם.

מה יש לי לומר על זה? הך-פטיש הוא צעצוע קלאסי ואין במוצר הזה איזשהו חידוש מיוחד, אבל הוא חלק מסדרה של צעצועי עץ יפהפיים ואני זוממת לאסוף את כולה (כמעט קניתי אותם ב-50% הנחה במבצעי החגים אבל איכשהו פספסתי את הרכבת). צעצועים מעץ מבחינתי הם אביזר עיצובי לכל דבר וכיף לפגוש במוצרים יפים ואיכותיים שלא קורעים את הכיס. איכות המוצר מעולה והוא שורד גם את הפעוטה השובבה שלנו שאוהבת לזרוק את הצעצועים שלה בכוח לכל עבר.

כמה עולה כרגע? 15 פאונד לא כולל דמי משלוח.

בכמה אני קניתי? 11 פאונד ומשלוח חינם (במסגרת מבצעי בלאק פריידיי).

מה זה? זוג פיג'מות יפהפיות מקטיפה בעיצוב עדין ונוסטלגי, במידות 0-36 חודשים.

איפה קונים? באתר La Redoute שיש בו בגדי ילדים בשיק צרפתי מושלם. המחירים מאוד יקרים אבל כל הזמן אפשר למצוא בו הנחות משמעותיות ככה שצריך לפשפש קצת כדי להגיע אל המוצרים שמשתלם לרכוש בהנחה. חשוב לדעת שאם בוחרים לצפות באתר באנגלית המחירים גבוהים יותר! הישארו עם הצרפתית והיעזרו בגוגל טרנסלייט, זה הרבה יותר פשוט משחושבים.

איך המשלוח? החבילה נשלחת באמצעות חברת שילוח ומגיעה תוך ימים ספורים. דמי המשלוח משתנים בהתאם למספר הפריטים וגם עליהם יש הנחה פעמים רבות.

מה יש לי לומר על זה? קיבלנו את החבילה בדיוק כשהקור התחיל להיות ממש מוגזם. הפיג'מות מהממות בדיוק כמו בתמונה והבד עבה, נעים, מחמם ונושם. בחלק האחורי של החולצה יש שלושה כפתורי תיקתק והפתעה קטנה שמצאנו היא שני כפתורי תיקתק גם בחלק הפנימי של החולצה ושל המכנסיים ככה שאפשר לחבר ביניהם (אם יש לכם ילד/ה שאוהבים להוריד כל הזמן את המכנסיים, כמו שלי יש). מומלץ להתרשם ממגוון פיג'מות הקטיפה שבאתר, כל אחת יפה יותר מהשנייה.

כמה עולה כרגע? 32 יורו כולל משלוח.

בכמה אני קניתי? 17 יורו כולל דמי משלוח (במסגרת מבצע של 60% הנחה ועוד איזו הנחה לא ברורה בדמי המשלוח).

מה זה? עגלת משחק מטריפה קלועה בעבודת יד ועשויה מחומרים טבעיים.

איפה קונים? בסטודיו "Shushu - עריסה של פעם", מקום קסום שמוצר הדגל שלו הוא עריסות הקש המהממות. אפשר להגיע לסטודיו בתל-אביב או להזמין באתר.

איך המשלוח? ניתן להזמין לכל מקום בארץ בעלות של 70 ש"ח. העגלה מגיעה ארוזה כמו חלום בתוך צלופן שקוף קשור בסרט.

מה יש לי לומר על זה? וואו וואו וואו! זה בערך מה שאומר כל מי שפוגש בעגלה המהממת הזו. היא כל כך יפה, נוחה ומיוחדת, ואין ילד שלא מתלהב ממנה. נכון, הפעם מדובר במוצר יקר למדי, אבל יש דברים ששווה להשקיע בהם כי העגלה הזו היא מסוג הצעצועים שנשארים לנצח (ויש אחריות). העגלה איכותית ועמידה גם לילדים שובבים, ככה שאם אתם מחפשים רעיון למתנה מושקעת ששווה את ההוצאה, זה ממש זה.

כמה עולה כרגע? 450 ש"ח לא כולל משלוח.

בכמה אני קניתי? האמת שלא אני קניתי אלא אמא שלי שאוהבת לפנק את הנכדים בימי ההולדת :) תודה אמא!

עד כאן ההמלצות לפוסט זה. אם אתם רוצים להישאר בעניינים ולהתעדכן על פוסטים חדשים שעולים לאוויר אתם יכולים לעשות את זה כל בקלות - הירשמו לעדכונים במייל ועשו לייק לדף הפייסבוק. יהיה ממש משמח אם תצטרפו לחגיגה גם באינסטגרם! ועכשיו, ספרו לי - איזה מהמוצרים ממש בא לכם, ואיזה מהם פחות עשה לכם את זה. אם יש לכם שאלות נוספות כתבו לי בתגובות ואענה בהקדם.

קחו אגורה ולכו לחנות!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page