top of page

ארטיק פנקס

פעילות אחת לפני האחרונה לחופש זה! החופש ממש מתקרב אל קצו אבל הילדים עדיין מסתובבים בבית ומחפשים מה לעשות. והאמת, ככל שהימים מתקדמים הם נהיים יותר ויותר חסרי סבלנות, רבים בקלות ומשתעממים בשניות. מה שאומר, שאם לא נמצא בשבילם משהו שממש כיף לעשות, יכול להיות שהבית יהיה הרוס בסוף היום ;)

הפעילות של היום דורשת ישיבה ממושכת, הרבה גזירות והדבקות - בדיוק מה שאנחנו מחפשים. הילדים יכינו בעצמם ארטיק שהוא בעצם פנקס. אצלנו בבית הילדים סופר התלהבו כשקלטו מה הולך להתקבל מכל המלבנים הצבעוניים האלה שגוזרים ומדביקים, וגולת הכותרת הייתה כשהצמדנו לפנקס את מקל הארטיק, הם קפצו כמעט עד התקרה מרוב התרגשות! אז ממש לפני שהחופש נגמר, שבו לקצת זמן של רוגע וכיף עם הילדים, תתנו לידיים להתלכלך מדבק וגזרי נייר ותיהנו מכל רגע!


את הקובץ להדפסה תוכלו להוריד כאן:

פנקס ארטיק
.pdf
Download PDF • 112KB

הוראות לילדים:

הורידו את הקובץ המצורף והדפיסו אותו. גזרו את שתי הצורות הכהות יותר בעמוד הראשון ושמרו אותן בצד. גזרו גם את כל שאר הצורות סביב למסגרות. שימו לב, יכול להיות שלא תרצו להשתמש בכל הדפים, אפשר להחסיר או להוסיף דפים לפי הכמות הרצויה לכם.

אחרי שסיימתם לגזור, קחו אחת משתי הצורות שהנחתם בצד, הפכו אותה לצידה הלבן ומרחו מעט דבק בקצה העליון שלה (שימו לב שמאחורי הקצה בו אתם מורחים דבק נמצא החלק האדום של הארטיק). כעת, קחו דף מערימת הדפים הבהירים שגזרתם והדביקו לדף עליו מרחתם דבק, כאשר הפעם הצד הצבעוני פונה כלפי מעלה. חזרו על הפעולה עם שאר הדפים כאשר אצל כולם הצד הצבעוני כלפי מעלה, ולבסוף הדביקו את הדף הכהה יותר, כאשר גם בו הצד הצבעוני פונה כלפי מעלה. הקפידו שכל הדפים מונחים באותו כיוון. לאחר ההדבקה, הפנקס כמעט מוכן... קחו מקל של ארטיק ומרחו דבק על שני שליש מאורכו. הצמידו את המקל לצד האחורי של הפנקס ועכשיו אפשר לאכול... אה, סליחה! לכתוב להנאתכם :)

שיהיה לכם כיף של חופש!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page