top of page

מוצר חדש: ערכת שולחן ליל הסדר לילדים


כמעט אף אחד לא אוהב את התקופה הזו שלפני פסח. למרות שהאביב מגיע, הציפורים מצייצות והשמש זורחת, כולם עסוקים בסידורים, ניקיונות, קניית מתנות, מריבות על איפה אוכלים בחג והעסקת הילדים שיוצאים לחופש. אני זוכרת איך בתור ילדה הייתי מתרגשת מהחופשה הארוכה ומחכה לה בקוצר רוח, ואז המציאות טפחה על פניי והבנתי שאני לא ממש הולכת לבלות בזמן הזה אלא לסדר ולנקות. עכשיו כשיש לי בית משלי אני לא מתכוונת לתת לאף אחד להחליט מתי לנקות אותו ואני לא רואה שום סיבה הגיונית לעשות את זה דווקא לפני פסח במקום לצאת לטייל.

בין אם אתם מאלה שמנקים או מאלה שמחפפים, בטח תשמחו לשכוח קצת מכל הטירוף הזה ולהתעסק במה שחשוב באמת - הכיף של פסח. בסופו של דבר מדובר בחג האביב! יש סיבה יותר טובה מזו לחגוג? אז בזמן שלא ניקיתי, עבדתי על מוצר חדש וראשון לחנות של טרונצ'ו (כן כן! אני ממש מתרגשת!), פרינטבל שולחן ליל הסדר - ערכה לעריכת שולחן פסח חגיגי לילדים וגם למבוגרים.

בערכה, שאותה אפשר להדפיס בקלות בבית, מחכים פלייסמטים פרחוניים, חבקים למפיות שניתן לכתוב עליהם את שמות הילדים, עטיפות צבעוניות לכוסות ושרשרת דגלונים לתלייה ליד שולחן החג. מה שכל כך כיף בערכה הזו הוא שהילדים יכולים לקחת חלק בעבודה ואפילו לקבל עליה את מלוא האחריות. כל מה שצריך זה לגזור וקצת להדביק ותוך רגע שולחן ליל הסדר הופך לאביבי, צבעוני ומזמין.

אצל כאלה שעורכים שולחן מיוחד לילדים השמחה בארוחה תהיה רבה, אבל גם המבוגרים לא יתנגדו להצטרף לחגיגה, ולכן הערכה בעצם מתאימה לכולם. מי שמתארח יכול להדפיס את הערכה ולהגיע עמה אל המארחים וזו יכולה להיות מתנה מקסימה.

חבקי המפיות המשמחים עושים סדר בבלגן ובמקום שכל אחד ינסה להבין איפה הוא אמור לשבת, פשוט קובעים את סדר הישיבה מראש וכותבים את שמות בני המשפחה על החבקים.

הערכה האביבית מתאימה לליל הסדר אבל בהחלט גם לשאר ימי החג (כמה נפלא לאכול סתם ארוחת בוקר עם שולחן צבעוני שכזה!) ואפילו אפשר להשתמש בה לחגיגת יום הולדת אם במקרה חוגגים בפסח.

כל הפרטים על הערכה נמצאים ממש כאן.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים. כתבו לי בתגובות :)

חג אביב שמח!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page