top of page

זמן אבאמא: משחזרים את הדייט הראשון


כבר סיפרתי לכם בפוסט לל"ג בעומר שביקשתי עזרה קטנה מחברי קבוצת הפייסבוק של טרונצ'ו לגבי בחירת נושא לפוסט חדש בבלוג. הדילמה הייתה בין פעילות משפחתית סביב המדורה לבין רעיון לבילוי זוגי ללא הילדים. תוצאות הסקר הראו נטייה קלה לכיוון הפעילות המשפחתית, אבל הרוב המוחלט פשוט רצה גם וגם. אז אחרי שמילאתי את התחייבותי לפעילות סביב המדורה, הגיע הזמן גם לחלק השני והלא פחות שווה - רגעים של פינוק להורים, או במילים אחרות: זמן אבאמא!

אז בניגוד לפוסטים הקודמים בסדרה (שאפשר למצוא כאן וכאן), הפעם אתם נדרשים למצוא סידור לילדים כי את הדייט הזה כנראה שלא תוכלו לקבוע בבית. אחרי שתקבעו עם הבייביסיטר כדאי שתתחילו לרענן קצת את הזיכרון, כי זה מה שאתם הולכים לעשות:

וואו, מאיפה מתחילים? קודם כל - נזכרים בפגישה הראשונה (והכוונה היא לפגישה ממש, כאילו דייט. לא הפעם הראשונה בה ראיתם זה את זו). איפה זה קרה? באיזו שעה זה היה? מה לבשתם? מה עשיתם? אני לא יודעת מה אתכם, אבל כשאני חושבת על כל השאלות האלה אני מתחילה להרגיש פרפרים בבטן...

הפגישה הראשונה שלנו שאפשר ממש לקרוא לה פגישה (כי הכרנו עוד הרבה קודם - גדלנו באותו מושב), הייתה בירושלים בתחילת הסתיו. זה היה ערב קריר אבל נעים, כמו שרק ירושלים יודעת. באותו בוקר נבחנתי בפסיכומטרי, בצהריים ישבתי לחגוג עם חברה שגם נתנה לי כמה טיפים לדייט ראשון, ואחרי זה הלכתי להתארגן לפגישה. נפגשנו בפאתי שכונת בית הכרם היפהפייה אחרי הרבה זמן שלא יצא לנו לדבר. הוא לבש חולצה שחורה, מכנסיים אפורים ונעלי הרים. אני לבשתי חולצה פרחונית, סוודר אפור, חצאית בצבע ירוק-מנטה ומגפיים. אני לא ממש זוכרת על מה דיברנו, אני רק זוכרת שזה נמשך כמה שעות טובות שבהן גמענו את רחובות השכונה הפסטורלית הלוך ושוב. דיברנו המון, צחקנו לא מעט, השלמנו הרבה חוסרים. זה היה חלום. בסוף הלילה כבר לא היו אוטובוסים (יש מצב שמשכנו את הפגישה בכוונה עד שכבר לא יהיו אוטובוסים...) והוא ליווה אותי הביתה ברגל.

ומה אתכם? כבר הצלחתם להיזכר בכל הפרטים? מתחשק לכם לשחזר את הדייט הראשון שלכם? גם אם זה היה לפני שנתיים וגם אם אתם ביחד כבר 20 שנה, תמיד כיף להיזכר ברגעים מרגשים שכאלה (דרך אגב, אם במקרה הפגישה הראשונה שלכם דווקא הייתה מזעזעת אתם יכולים לדלג לפגישה השנייה). אפשר לתכנן את הפגישה המחודשת ביחד, או דווקא להפתיע את בן/בת הזוג. כדי להעצים את אפקט ההפתעה הכנתי הזמנה שאתם יכולים להוריד ולשלוח בווטסאפ.

ועוד הכנה קטנה שאתם מוזמנים לעשות לפני שאתם יוצאים יחד מהבית - נכון שתמיד לפני דייט ראשון יש את הפחד הזה שלא יהיה על מה לדבר וחושבים על נושאים לשיחה? אז למה שלא נשחזר גם את זה? אתם מוזמנים להוריד מכאן כרטיסי שאלות לדייט ראשון, כדי שגם הפעם יהיה לכם על מה לדבר. אני בטוחה שיש לכם לא מעט דברים לשוחח עליהם, אבל זה יכול להיות ממש מגניב לשלוף את השאלות האלה באמצע הערב ולהכיר מחדש :)

ועכשיו... הגיע הזמן לתת לפרפרים להתחיל לדגדג בבטן, להשכיב את הילדים לישון, להתארגן, להתייפייף ולעשות מסע קטן בזמן אל רגעים שתמיד כיף להיזכר בהם.

אל תשכחו לספר לי חוויות בתגובות!

הורים ונהנים בטרונצ'ו!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page