top of page

רובה מים תוצרת בית


זהו, הרגע שממנו כולנו חששנו הגיע - החופש הגדול כאן! אבל רגע, זה בעצם אומר ש...יוהוווו! פרויקט הקיץ "חופש גדול, כסף קטן" יוצא לדרך!!! כל כך הרבה זמן תכננתי וארגנתי והתרגשתי לקראתו, שאני כמעט שמחה שהחופש הגיע ;)

ועכשיו ברצינות, בא לכם לעבור את החופש בכיף (עד כמה שאפשר), לא להוציא יותר מדי כסף (עד כמה שניתן) ולתת לילדים שלל הזדמנויות למשחק יצירתי? כי זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות כאן! אם אתם בעניין, זה הזמן להצטרף כמנויים לאתר ולקבל גישה לדף הסודי של האתגר עם כל העדכונים והצ'ופרים.

***עריכה: ההרשמה נגמרה. אתם מוזמנים להירשם כמנויים לבלוג ולצפות בפרויקט המלא כאן***

כששאלתי את ההורים בקבוצת הפייסבוק של הבלוג מהו סוג הפעילות המועדף עליהם בקיץ עם הילדים, הרוב המוחץ ענה: פעילות עם מים! אז במיוחד לכבוד החום המטורף הזה שהגיע לכאן ומאיים להעלות את כולנו בלהבות של עצבים ושיגעון, הכנתי פעילות מרעננת ומצננת שתעזור לנו להירגע קצת ולהתחיל לבלות. להזכירכם, התנאי לכל הפעילויות הוא שהעלות שלהן היא עד 30 שקלים, והפעם מדובר ברעיון כמעט חינמי (אנחנו לא הוצאנו אפילו אגורה, אבל זה קצת תלוי במה שיש בבית או לידו), אז בואו נתחיל...

מה צריך?

  • בקבוקי פלסטיק ריקים (הכי פשוט לאסוף מהמחזורית)

  • פטיש ומסמר גדול (אנחנו חיפשנו מסמרים ליד אתר בניה ומצאנו בקלות)

  • קישוטים (כמו וואשי טייפ, טפטים, מדבקות וכד')

מה עושים?

מתחילים בטיול קטן אל המחזורית הקרובה לביתכם, שם צדים מספר בקבוקים ריקים.

רוחצים את הבקבוקים היטב מבפנים ומבחוץ, ומסירים מהם את התוויות. מורידים את הפקק, מניחים אותו על משטח ישר ודופקים עליו את המסמר עד שנוצר חור (ילדים בני 5-6 כבר יכולים לעשות זאת בעצמם, עם השגחה כמובן). מחזירים את הפקק למקומו.

מקשטים את הבקבוק בעזרת חומרים שונים שיישארו עמידים גם במים כמו מדבקות, טפטים, וואשי טייפ, דאק טייפ, טושים עמידים וכדומה. אנחנו לא התעכבנו על השלב הזה יותר מדי כי הילדים כבר רצו להתחיל במלחמת המים, ולכן הם פשוט עטפו את הבקבוקים בדאק טייפ צבעוני וכתבו עליהם את השמות שלהם.

ועכשיו הגיע החלק הכיפי ביותר! ממלאים את הבקבוקים במים ויוצאים החוצה. כדי להשפריץ מים מהבקבוק כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ עליו ואז יוצא שפריץ מדויק שאפשר לכוון לאיפה שרוצים!

ואולי פשוט ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן...

לסיכום, פעילות מספר 1 בפרויקט הייתה הצלחה מסחררת! אבל אל תשכחו שזוהי רק ההתחלהלהלה... עוד הרבה רעיונות יעלו בשבועות הקרובים בכל המקומות שאנחנו עושים בהם חיים משוגעים כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. אם אתם באמת לא רוצים לפספס שום דבר, הירשמו כאן.

ואל תשכחו את אוסף הפעילויות הענקי משנה שעברה שמחכה לכם ממש כאן!

איזה סוג של פעילויות אתם אוהבים לעשות עם הילדים בקיץ - מים? יצירה? משחק? בישול? טיול? ספרו לי בתגובות!

חגיגה של קיץ בטרונצ'ו!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page