top of page

טנא לשבועות תוצרת בית


אוי שבועות, שבועות... איזה חג נפלא! מאז שאני ילדה אני מאוהבת בחג הזה ובאווירת הקיץ המרעננת שהוא משרה (רגע לפני שמגיע הקיץ האמיתי והחום הבלתי נסבל). הלבן והירוק, הפרחים, הפירות, המים, הטבע, המאכלים הטעימים, באמת שאני לא צריכה יותר מזה בחיים. אפילו מטלה מעצבנת כמו לארגן טנא לגן נראית ממש בסדר כשהיא מגיעה יחד עם שבועות.

לכבוד החג המתקרב תכננתי הדרכה של הרגע האחרון להכנת סלים תוצרת בית שהילדים ירגישו איתם חגיגיים ומיוחדים. חשבתי על רעיונות פשוטים יחסית (אחד יותר ואחד פחות, מיד תראו), וניגשתי לביצוע. אבל אז, היה נראה לי קצת משעמם למלא את הסלים בפירות והחלטתי שזו הזדמנות מצוינת לקפוץ אל עופרה גיסתי המוכשרת לבוקר של יצירה וצילומים. עופרה היא אמא משקיענית באמת. חדר הילדים שהיא עיצבה נראה כמו חלום, פינת היצירה והמשחקים שנמצאת באמצע הסלון בביתה היפהפה מלאה בקסם, והיא כל הזמן עושה דברים יצירתיים ומעוררי השראה עם הילדים המתוקים שלה. מה שהכי כיף, זה שהיא לא שומרת את הכישרון שלה לעצמה ויש לה מותג מהמם של מוצרים לתינוקות וילדים. ברגע אחד הבזיק אצלי הרעיון לצלם את סלי הטנא מלאים בפירות הלבד שעופרה תופרת באהבה. מה שכיף זה שהסל והפירות לא באמת מיועדים רק לשבועות ואפשר לתת להם מקום של כבוד על מדף הצעצועים במשך כל השנה. הילדים כל כך אוהבים לשחק בהם, הם יפהפיים, צבעוניים, עמידים ואיכותיים - כל מה שצריך בצעצוע. מסוקרנים לראות? הצטרפו אליי ואל עופרה :)

שוק מחנה יהודה

סל פלסטיק ב-5 דקות עבודה

המראה הפלסטיקי אמנם פחות טבעי, אבל אין ספק שמדובר בפתרון פרקטי ועמיד. אנחנו השתמשנו בסלסילה ממקסטוק והאמת שהמבחר שם גדול מאוד ואפשר למצוא בקלות משהו שאוהבים. אחרי שבוחרים סלסילה מחפשים כמה קשקושים לקישוט שיתאימו וישתלבו היטב, וכל מה שנשאר לעשות זה לחבר את הכל עם דבק חם. את הסלסילה הלבנה שלנו קישטנו בסרט יוטה משולב עם קרושה ובפרחים צבעוניים מפלסטיק. הדבקנו את הסרט מסביב ובחזית הצמדנו את הפרחים. יצאה לנו סלסילה מתוקה בסגנון שאבי-שיק עם הרבה מקום לכל הפירות שאוהבים!

סל מחֶבֶל במראה טבעי

פה מדובר בהשקעה קצת יותר רצינית אבל עדיין לא מטורפת, והתוצאה פשוט היסטרית! זה כל כך מדליק לראות איך חבל ארוך הופך תוך כמה דקות לסל טבעי ויפה. כשראיתי את הרעיון ביטויוב או בפינטרסט הייתה לי הרגשה שזה מסוג הדברים שנראים פשוטים אבל בפועל לוקחים שעות. אז זהו, שממש לא! זה באמת קל כמו שזה נראה. מה שצריך הפעם זה חבל (רצוי בעובי של לפחות סנטימטר), דבק חם וקערת נירוסטה בגודל מתאים. מתחילים ביצירת שבלול קטן מהחבל על ידי הדבקת הקצה להמשך החבל ומניחים אותו על תחתית הקערה ההפוכה. מורחים בכל פעם מעט דבק חם על החבל ומגלגלים אותו עוד ועוד לפי הצורה של הקערה. אחרי שמחליטים שהגענו לגודל הרצוי מדביקים את קצה החבל, נותנים לדבק עוד דקה-שתיים להתייבש ואז מנתקים בעדינות את הסלסילה מהקערה.

ואתם יודעים מה? כשאני מסתכלת על התמונות, זה נראה כמו קישוט מושלם אפילו לשולחן בסלון, כזה שהילדים יכולים לשחק בו ולא יקרה שום דבר. מה אתם אומרים?

מתחשק לכם גם? הפירות והירקות למשחק ניתנים לרכישה בחנות המקסימה של עופרה יחד עם עוד הרבה מוצרים משגעים. ובנוסף אתם חייבים לבקר גם בבלוג המהמם שלה ושל איתיאל, יש שם רעיונות וסיפורים נוטפי סטייל והשראה!

תודה לך עופרה יקירתי על בוקר כל כך נעים ופורה :)

ואיך אתם? אוהבים את שבועות? משקיעים או שוקעים בטנא? מתחשק לכם שהחג כבר יגיע או שאתם בכלל טבעוניים ואלרגיים לחלב ומעדיפים שיעבור כמה שיותר מהר? ספרו לי בתגובות.

חג שבועות שמח!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page