top of page

עשו זאת בעצמכם: נעלי בית חד-קרן


שיגעון חדי-הקרן משתלט על העולם בצורה כל כך מאסיבית, שאני מתחילה להאמין שהם באמת קיימים. אבל אם כבר מישהו משתלט עלינו, כדאי שזה יהיה חד-קרן חביב שיגרום לנו לחיות קצת באשליות שהכול קסום ומנצנץ. דווקא יכול להיות נחמד איזה דיקטטור שכזה: "מהיום תוחלף כל התחבורה הציבורית בכדורים פורחים וחובה לאכול גלידה בשעה חמש! מי שיעבור על החוק יקבל עונש מר - ללכת לישון מוקדם ולא לצפות בכוכב הבא"! נשמע לא רע, הא? אז כמחווה לעריץ החדש, הצטרפו אלי להכנת נעלי בית חמימות ונעימות עם פרצוף מתוק של חד-קרן, וכל זה ממש בקלי קלות. הילדים ייהנו מאוד להשתתף ביצירה ועוד יותר ישמחו להתפנק ולנעול אותם על הרגליים.

לפני שמתחילים יש להצטייד בזוג גרביים פלאפיים, לבד בצבעים שונים, מספריים ודבק בדים. דבר ראשון מכינים את החלק התחתון (להלן: "הסוליה") ואת כל החלקים שיהפכו אחר כך לחד-קרן קטן וחמוד. הדרך הכי נוחה ליצור את הסוליה היא לגרוב את הגרב ואז לשרטט את צורת כף הרגל. כדאי לעשות את זה עם לבד קשיח ומחוספס יחסית בכדי למנוע החלקה. את החלקים האחרים אתם יכולים לראות בתמונה: מצד שמאל למעלה החלקים של האוזניים, כל העיגולים שמתחתם מיועדים ליצירת העיניים, ארבע ה"טיפות" הכחולות שלידם ייצרו את האף, ה"מדורות" הצהובות יהיו הפוני, ושני החלקים הוורודים והפסים הלבנים שלידם ירכיבו את הקרן.

לפני שמדביקים את החלקים על הגרב, מרכיבים את כל החלקים שצריכים להתחבר יחד: האוזניים, העיניים והקרניים (יש שתיים כי יש לנו שני חדי-קרן). מילה לגבי הדבק: מומלץ להשתמש בדבק "גוטרמן" שמיועד להדבקת בדים ומחזיק מעמד גם בכביסה. צריך להשתמש בכמות נדיבה של דבק כדי שכל העסק יחזיק מעמד.

מורחים המון דבק על הסוליות ומדביקים אותן לחלק האחורי של הגרביים (כדי לדייק כדאי לעשות את זה כשהגרביים על הרגל. אין מה לדאוג, הגרביים עבות ולכן הדבק לא יעבור אל כף הרגל). אחרי ההדבקה הגרב תקבל קצת צורה של נעל.

והנה הגענו אל השלב הכיפי ביותר - הרכבת הפרצופים. זה גם הזמן להשתעשע קצת לפני שמדביקים את כל החלקים באופן סופי ;) לפני ההדבקה כדאי לפרוש את שני הגרביים אחד ליד השני, למקם את כל החלקים בדיוק כפי שרוצים ואז להדביק בזהירות ובדיוק - קודם כל את הנחיריים, אחר כך את העיניים, הפוני, האוזניים ולבסוף את גולת הכותרת - הקרן!

אז עד שיגיע לכאן חד-קרן חביב שיתמודד לראשות הממשלה, נסתפק בכרבול משותף, רצוי עם ספל שוקו חם ואיזה סרט טוב. מה צריך יותר משני חדי-קרן על הרגליים?

שיהיה לכם קסם של יום!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page