top of page

ערכה חגיגית להכנת קישוטים לסוכה


מכירים את הקישוטים האלה שהילדים מכינים בגן/בכיתה? אלה שבדרך פלא יוצאים אותו דבר אצל כל הילדים, עם הרבה מדבקות מוזהבות שמודפסים עליהם כל מיני כיתובים ורוב היצירתיות של הילדים בהכנתם באה לידי ביטוי בעיקר בכמות הנצנצים שהם מחליטים לשפוך על היצירה? ובכן, אני מעדיפה שהסוכה שלנו תהיה מקושטת ביצירות שהילדים הכינו לגמרי בעצמם. מעבר לערך שבדבר, אני באמת חושבת שזה הרבה יותר יפה!

בימים שלפני סוכות הילדים מאוד רוצים להיות מעורבים בהכנות לחג - בניית הסוכה, בחירת ארבעת המינים וכמובן הקישוטים. כרגיל פה בטרונצ'ו, אם יש סיבה למסיבה אני מיד קופצת על המציאה וחושבת איך לשדרג את החוויה לחגיגה של יצירה וכיף משפחתי. הפעם, החלטתי להכין הפתעה שתעשה לכולנו חשק לשבת יחד וליצור קישוטים לסוכה - ערכה להכנת קישוטים לסוכה!

עטפתי קופסת קרטון ריקה בנייר קראפט חום, השתמשתי בעלים של עציץ מלאכותי שידע ימים טובים יותר כסכך שהודבק בעזרת דבק חם על המכסה של הקופסה, הכנתי שרשרת נייר מיניאטורית מפיסות וואשי-טייפ והוספתי כיתוב "חג סוכות שמח".

את הקופסה מילאתי בשלל חומרי וכלי יצירה ועכשיו כל מה שנותר הוא למסור אותה לילדים ולתת להם להשתולל עם היצירתיות שלהם. כבר ציינתי פה בעבר שזה סוג הפעילויות האהובות עליי - כאלה שיודעים איפה מתחילים אבל אין לנו מושג היכן נסיים, בלי יותר מדי הוראות מדוקדקות אלא עם המון מקום לדמיון של הילדים. כיף גדול לכולם! אני כבר לא יכולה לחכות...

חג סוכות שמח!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page