top of page

פינוקים והפתעות לקראת החזרה לשגרה


לפני כמעט שנתיים (עוד בתקופת הבלוג הישן שלי) כתבתי פוסט לבלוג האמהות המהמם בתבל blingbling של ליאת ורדי-בר האהובה, על שגרת ההתארגנות עם ילדים - בין אם זה בבוקר, בערב או סתם כך במהלך היום. נתתי שם כמה רעיונות וטיפים להתארגנות קלה ונעימה יותר, וגם רעיונות ל-DIY חביבים שיקלו עלינו ועל הילדים את השעות הלחוצות האלה (אתם מוזמנים להיכנס ולהציץ). בין הרעיונות שם, זה שקיבלתי עליו הכי הרבה פידבקים היה פלייסמט לארוחת הבוקר עם צ'ק ליסט לשלבי ההתארגנות.

הרעיון די פשוט: במהלך ארוחת הבוקר כשגם ככה אי אפשר לעשות דברים נוספים תוך כדי, עוברים על הרשימה ומסמנים את מה שכבר עשינו. אם שכחנו משהו, מסיימים לאכול, ממלאים את המשימות הנותרות ומסמנים וי על מה שנשאר.

לכבוד החזרה לגן/בית הספר בעוד שבוע וקצת, החלטתי לרענן מעט את העיצוב של הפלייסמט ולפנק אתכם בקובץ להדפסה. שימו לב שמומלץ להדפיס על נייר בגודל A3 ועוד יותר מומלץ לעשות למינציה לפלייסמט, אחרת הוא יהיה חד פעמי. הלמינציה גם הופכת את הדף ללוח מחיק וכך ניתן להשתמש אינספור פעמים ללא חשש מלכלוך שיתנקה בקלות (את ההדפסה על A3 והלמינציה ניתן לעשות בכל בית דפוס תמורת כמה שקלים). עוד משהו שכדאי לעשות זה להדביק רצועת סקוץ' דקה בראש הפלייסמט ורצועה נגדית על טוש מחיק, כך שהטוש יכול להיצמד לפלייסמט והוא בעצם הופך לחלק ממנו. לרשימת המשימות הקיימת ניתן להוסיף משימות נוספות לפי הצורך.

קצת לגבי העיצוב... אז חשבתי הרבה איך הכי כיף ונעים לקבל את פני הילדים לארוחת הבוקר, והחלטתי קודם כל ללכת על עיצוב קצת יותר נקי, פחות רועש וגם בוגר מעט, כך שיוכל להשתלב בקלות בשולחן "של הגדולים" ויתאים לילדים ומתבגרים כאחד. אהבתי את הרעיון של הפתק שמודבק בנונשלנטיות על הרקע ולכן השארתי אותו אך שיניתי את הגוונים לורדרדים בשביל האופטימיות של יום חדש. השמיים ברקע גם הם משדרים תקווה ותחושה שהכול פתוח בפנינו, וכמובן מהווים תזכורת לכך שאם נרצה, השמיים הם הגבול. וציפורים למה? כי אם כבר לקום בבוקר, אז לפחות עם חברות טובות שמעירות אותנו בציוצים עדינים. ציפורי האוריגמי עשויות מנייר וזה התחבר לי לחזרה ללימודים ולפתיחת דף חדש.

בא לכם גם אחד כזה? לחצו על התמונה להורדת הקובץ:

ועכשיו להפתעה נוספת! - פתקי אהבה שניתן להוסיף לקופסת האוכל. ככה הכריך יהיה הרבה יותר טעים, לא? לחצו כאן להורדה.

איזה כיף לחזור לשגרה !

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page