top of page

troncho Group

ציבורי·2 חברים

prashant.sheteprashant.shete

הממתיק של הדור החדש: כיצד שוק הממתיקים מתאים את עצמו לבריאות הצרכנים

שוק הממתיקים עובר שינויים משמעותיים המונעים על ידי העדפות צרכנים מתפתחות ומודעות בריאותית גוברת. מגמה מרכזית היא הביקוש ההולך וגובר לממתיקים טבעיים כמו סטיביה ופרי הנזיר, שכן הצרכנים מתחילים להיות מודעים יותר לסיכונים הבריאותיים של צריכת סוכר מופרזת ומעדיפים חלופות בריאות יותר. מעבר זה נתמך על ידי הפופולריות הגוברת של דיאטות צמחוניות וטבעוניות וכן על ידי יוזמות ממשלתיות התומכות בממתיקים דלי קלוריות כדי להילחם בבעיות בריאות כמו השמנת יתר.



הגורמים המניעים העיקריים לשוק כוללים את הגברת המודעות לבריאות ואת ההעדפה לרכיבים טבעיים. ארגונים כמו ארגון הבריאות העולמי (WHO) וארגון המזון והחקלאות (FAO) מדגישים את הצורך בחלופות טבעיות ודלות קלוריות, דבר המשפיע על בחירות הצרכנים ומדיניות הממשלות. הביקוש ההולך וגובר למוצרים דלי קלוריות, במיוחד בצפון אמריקה ובאירופה, מחייב יצרנים לפתח מחדש מוצרים קיימים ולהשיק קווי מוצרים חדשים המשתמשים בממתיקים דלי קלוריות. בנוסף, התרחבות תעשיית המזון והמשקאות בשווקים מתעוררים כמו אסיה-פסיפיק ואמריקה הלטינית, המונעת על ידי אורבניזציה ועלייה בהכנסה הפנויה, יוצרת בסיסי…

2 צפיות
תמר בהרב
תמר בהרב

Welcome to the group! You can connect with other members, get updates and share photos.

    חברים

    • prashant.sheteprashant.shete
      prashant.shete
    • תמר בהרב
      תמר בהרב

    © טרונצ'ו

    %D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94_edited.jp

    נעים להכיר!

    אני תמר, אמא לארבעה מתוקים

    שאוהבים לשחק, ליצור, להשתולל

    וגם לעייף את ההורים שלהם.

    טרונצ'ו זה המקום שבו אני לומדת

    יחד אתכם איך ליהנות מההורות

    למרות השגרה השוחקת.

    הצטרפו אליי וניהנה ביחד!

    bottom of page